Garantie tweedehands auto

Hallo. Ik heb zo’n 2 maanden geleden een tweede handse auto gekocht, biuwjaar 2020, bij een garage. Voor de aankoop vroeg ik óf of wanneer de distributieriem vervangen was. Er werd aangwgeven dat voorlopig niet nodig was. Een paar dagen later werd ik gebeld door de verkoper die aangaf dat de distributieriem toch vervangen zal worden en dat als er in het vervolg iets aan gebeurt er een eigen risico van 750eu geldt. Daar ging ik telefonisch mee akkoord. Nu kreeg ik een melding van de oliedruk en een motorstoring. Oliepeil was gwn goed etc. Nu heb ik contact opgenomen met de garage om aan te geven dat het niet normaal is dat er mogelijk iets zou kunnen zijn met de distributieriem oid terwijl ik de auto pas 2 maanden heb. Daarop gaven zij als antw dat die eigen risico van 750 geldt. Ik zei dat ik dat niet ga betalen als dit komt door niet goed uitgevoerde werkzaamheden. Later had een medewerker contact met me opgenomen en legde uit dat die 750 voor alle reparaties is aan de auto niet specifiek distributieriem. Hin verwijst hier naar het koop contract maar daarin staat niks erover en ik heb daar ook nooit goor getekend. Nu heb ik achteraf wel akkoord gegeven per mail omdat ik mn auto nodig heb, maar in de overeenkomst zelf staat daar niks over. Wat kan ik nog doen? Ik kan het contravt prive opsturen